Kansanlaulukirkko – 90-vuotisjuhlamessu

su 28.5. klo 11.00 – su 28.5. klo 12.00
Vanhan Porvoon maisema ja iloisia soittajia kansallispuvuissa.

Raatihuoneentori

Tervetuloa juhlimaan 90-vuotiasta Porvoon suomalaista seurakuntaa iloiseen Kansanlaulukirkkoon! Samalla voit ulkoiluttaa kansallispukuasi ja nauttia kevättunnelmasta.

Helluntaipäivän aiheena on Pyhän Hengen vuodattaminen.

Saarnan pitää kirkkoherra Pontus Salmi, liturgina toimii Maiju Halmela ja diakonina Jasmiina Kiri. Musiikista vastaavat seurakunnan kanttorit, soitinyhtye Castellum, Vox Consolationes ja laulupiiriläiset. Avustajina seurakunnan työntekijöitä, nuoria ja seurakuntaneuvoston jäseniä.

Laulamme Kansanlaulukirkon lauluja torilla jaettavasta messuvihosta. Laulut ovat tuttuja kansanlauluja, joihin on tehty hengelliset sanat.

Messun jälkeen seurakunta tarjoaa kirkkokahvit Raatihuoneentorilla.

Kirkkokyyti liikuntarajoitteisille suoraan Raatihuoneentorille, kyytipyynnöt la 27.5. klo 12 mennessä puh. 0400 210 040.

• Jumalanpalvelukset ja uskonelämä Jumalanpalvelukset ja uskonelämä

Porvoon suomalainen seurakunta