Tuomiorovastin pappila

• termospulloja
  • erilaisia tarjoiluastioita
  • langaton yhteys
  • valkokangas ja videotykki (pyydetään varauksen yhteydessä)

Vuokrauksen hinta alkaen 200 € / 5 h.

Tuomiorovastin pappila on viehättävä rakennus, jossa voi tuntea historian havinaa. Pappila sijaitsee Porvoon vanhassa kaupungissa, lähellä Linnamäen kansallismaisemaa. Samalla paikalla on sijainnut pappila jo keskiajalta lähtien. Nykyinen rakennus on valmistunut vuonna 1840 ja remontoitu täysin vuonna 2016.

Pappila on omatoimitila, joten sinne ei ole saatavilla seurakuntayhtymän vahtimestari- tai ruokapalveluita. Siellä on kuitenkin hyvin varusteltu keittiö ja suuri astiasto omatoimiseen tai pitopalvelun käyttöön.

Vanhaa pappilaa voi vuokrata kirkollisia juhlia, kuten kastetilaisuuksia ja rippijuhlia varten. Tilavarauksia ja tiedusteluja voi tehdä kirkkoherranvirastossa.

Esteetön kulku Esteetön kulku
Esteetön wc Esteetön wc
Pysäköinti Pysäköinti
wc wc

Kysy lisää tai tee varaus!

Voit lähettää varauspyynnön tai kysymyksiä tällä lomakkeella.

Muista jakaa yhteystietosi, että voimme olla sinuun yhteydessä.

Halautko varata tilan? Kerro mikä tila, milloin ja minkälaisesta tilaisuudesta on kyse.

ti 2.4. klo 14.00

Monimuotoiset perheet ja kohtaaminen

Mikä on monimuotoinen perhe? Miksi siitä pitää puhua?
ma 6.5. klo 18.00

Sohvaryhmä

Lämpimästi tervetuloa avoimeen aikuisten keskusteluryhmään! Tarjolla hyvää seuraa, avara ilmapiiri, teetä ja purtavaa.
su 19.5. klo 16.00 -18.00

International Sunday

English Sunday Service and dinner afterwards. Arranged by the Lutheran Parishes in Porvoo. We meet this time in the vicarace, Suomenkyläntie 6.