Kuuntele tai katso jumalanpalvelus

Tarkemmat tiedot jumalanpalveluksista löytyvät klikkaamalla tästä: jumalanpalvelukset. Klikkaa sivulta kyseisen jumalanpalveluksen nimeä.

Kevään striimattavat messut:

24.3. palmusunnuntai

31.3. pääsiäismessu

19.5. helluntai

Kuuntele jumalanpalvelusta

Paina Play-nappia kuunnellaksesi jumalanpalvelusta.

Porvoon seurakuntien sunnuntaijumalanpalveluksia voi kuunnella verkkoradiosta. Näin seurakunnat haluavat tarjota mahdollisuuden osallistua jumalanpalvelukseen myös heille, jotka eivät pääse paikan päälle kirkkoon.

Yhteys Tuomiokirkosta on suora, joten siitä ei jää tallennetta.
Jos lähetys ei kuulu, varmistathan, että nettiselaimesi on päivitetty. Useimmiten kuuluvuusongelmat johtuvat vanhentuneesta selaimesta. Jos mahdollista, kokeile myös vaihtaa selainta, mikäli lähetys ei kuulu.

Sunnuntaimessussa laulettavat virret ja messun muut tiedot löytyvät avaamalla tästä: jumalanpalvelukset ja klikkaamalla avautuvasta listasta kyseisen messun nimeä.

Ohjeet:

1. Paina Play-nappia (pieni nuoli)
  2. Jos soittimessa lukee ”Lähde ei kelpaa”, päivitä oma verkkoselaimesi. Voit myös kokeilla sulkemalla selain ja käynnistää se uudelleen. Huom! Yhteys on auki vain jumalanpalvelusten aikana.
  3. Ellei lähetys toimi laitteellasi, voit kertoa siitä meille tällä palautelomakkeella. Kuvaile viestissäsi ongelma, ja kerro millä laitteella ja selaimella yritit kuunnella nettiradiota.

Pahoittelemme ongelmaa, ja pyrimme ratkaisemaan sen niin pian kuin mahdollista. Kesken jumalanpalveluksen emme valitettavasti pysty korjaamaan nettiradiolaitetta.

Paina Play-nappia avataksesi nettikirkko:

""