lapsia kaakaolla.

Uusi kirjeitse toimiva kerho RRR

RRR eli RohkeatRistiRatkojat.

Kirjeitse toimiva pikku arvoituksia ja pulmia ratkova kerho 10–14-vuotiaille.

Luvassa 6–7 vuorovaikutteista tehtäväpakettia vuodessa, joka lähetetään osallistujalle kirjeenä kotiin.

Kerho alkaa elokuussa 2024. Ilmoittautuminen joko nettisivujen kautta 29.7. alkaen tai sähköpostilla 1.8. mennessä: taina.virolainen@evl.fi ja sähköpostiin otsikoksi RRR ja viestiin osallistujan nimi, syntymäaika, kotiosoite ja huoltajan nimi ja puh

Kesäkauden 2024 leirit

Kaikki leirit Pellingissä. Kesä 1 su 2.- ti 4.6.   Kesä 2 ti 4.- to 6.6.   Kesä 3 ti 30.7. -to 1.8. Näiden lisäksi koulunsa elokuussa 2024 aloittavien omat Ekaleirit pe 2.-la 3.8. ja la 3.-su 4.8. Leirikeskusleirien lisäksi mahdollisuus osallistu Nuku yö teltassa tapahtumaan Karijärvellä la 8.-su 9.6.

Ilmoittautuminen kevään 2024 leireille on alkanut ti 23.1. klo 9.00

Ilmoittautumisohjeet:

Seurakunnassa on vahvan tunnistautumisen ilmoittautumisjärjestelmä käytössä. Lapsen ilmoittajasta tulee automaattisesti maksaja ja hän saa laskun lapsen leiristä.

Vahvan tunnistautumisen takia emme kerää leiriläisiltä turvatietolomaketta, vaan ilmoittautuessa kerrotaan tarvittavat tiedot lapsesta. Ilmoittautuessa saat tiedon mihin päivään asti voit itse muokata/perua ilmoittautumisen. Tämän jälkeen muutokset ja peruutukset tehdään sähköpostitse, tekstiviestillä tai soittamalla leirin vastuuhenkilölle.

Lomakkeella kysytään leiriläisestä seuraavia asioita: Nimi, HETU, osoite, erityisruokavaliot, terveyteen vaikuttavat tiedot, jota leirillä toivotaan huomioitavan, mahdolliset muut erityistarpeet, mahdollinen matkapahoinvointitaipumus, mahdollinen lääkitys, uimataito, poistuminen leiriltä, valokuvien julkaisulupa, lapsen koulu, huoltajien yhteystiedot, taipumus matkapahoinvointiin, onko ollut ennen yksin yökylässä.

Leiri paikat menevät ilmoittautumisjärjestyksessä porvoolaisille / Porvoossa koulua käyville lapsille.

Osallistujille lähetetään kirje sähköpostitse, jossa tarkemmat ja mahdollisesti muuttuneet tiedot leiristä.

Peruuttamatta jätetyistä leireistä joudumme lähettämään laskun

nuorisotyönohjaaja
Lundinkatu 5