Lähetyksen työpaja on sinulle, joka haluat käsillä tekemisen kautta olla tekemässä lähetystyötä. Tule ideoimaan ja tekemään yhdessä! Työpaja kokoontuu joka maanantai klo 9.30-11.30 seurakuntakodilla. Työpaja kokoontuu talvikauden, kesällä tauolla.

Ruustinna-kahvio on sinulle, joka leivot mielelläsi ja/tai pidät asiakaspalvelusta. Ruustinna-kahvio toimii seurakuntakodilla perjantaisin klo 13-15 pop up -kahvio tyyppisesti vapaaehtoisvoimin. Ruustinna talvikauden, kesän tauolla.

Kirkkokahvit sunnuntaisin klo 11.15-12.30 on innokkaille leipureille ja kahvinkeittäjille oivallinen paikka. Vapaaehtoiset leipovat kotona ja tarjoilevat kahvit sunnuntaisin messun jälkeen. Kahvien tuotto käytetään lähetystyön hyväksi.  Useimmiten kirkkokahvit ovat seurakuntakodilla, tarkista paikka kotisivun tapahtumakalenterista tai lehden viikkoilmoituksesta. Kirkkokahveja ei kesällä.

Lähetyspiireihin olet aina tervetullut mukaan! Seurakunnassa toimii useampi lähetyspiiri. Porvoon suomalaisen seurakunnan piirit löydät täältä.

Pääsiäis- ja adventtimyyjäisissä tarvitaan useita lisäkäsiä mukaan rakentamaan ja toteuttamaan niitä.

Mikäli tahdot seurata nimikkolähettien elämää maailmalla sähköpostin välityksellä, ota yhteyttä lähetyspappi Juhana Sihvoon, saat heidän viestinsä suoraan kotiin.

kappalainen
Lundinkatu 5