Vuokraa tila juhlaan tai kokoukseen

Porvoon seurakunnalla on kymmenkunta moneksi muuntuvaa tilaa, joita varaamme ensisijaisesti kirkollisiin toimituksiin, kuten häihin, muistotilaisuuksiin, rippijuhliin ja ristiäisiin. Vuokraamme tiloja myös perhejuhliin, syntymäpäiviin, kokouksiin ja erilaisiin tapahtumiin – vain taivas on rajana.

Juhlapaikat ja yhdistysten vuokratilat Porvoossa

Tiloissamme voi järjestää jopa 200 hengen tilaisuuksia tai pieniä intiimejä juhlia, joissa vieraat tanssahtelevat musiikin tahtiin historiallisissa saleissa.

Ovemme ovat auki elämäsi käännekohdissa! Tilojen vuokraaminen on maksutonta Porvoon seurakunnan jäsenille kirkollisten toimitusten yhteydessä, eikä muissakaan tapauksissa hinnat ole kovin korkeat.

Kaikki tilamme ovat päihteettömiä – mutta sallimme tietysti alkumaljat ja kahvin avec-juomat.

Kysy lisää tiloista!

Etsi alla olevasta listasta sopiva tila tai katso kaikki tilat kartalta. Tutustu myös Porvoon seurakunnan kirkkoihin ja kappeleihin.
Ota yhteyttä ja kysy lisää, vastaamme mielellämme kaikkiin kysymyksiin.

Tietoa tilojen vuokraamisesta

Tästä sivusta saat enemmän tietoja tilojen vuokraamisesta

Tilan tyyppi
Tapahtuman tyyppi