Tiloja sinulle

Seurakuntayhtymällä on monenlaisia tiloja, jotka sopivat eri tilaisuuksiin ja tapahtumiin.

Porvoon seurakuntayhtymällä ja sen seurakunnilla on Porvoon tuomiokirkon ja Pikkukirkon lisäksi käytössään seurakuntatyön tukena mm. kappeleita, kaksi seurakuntakotia keskustassa, seurakuntakeskus Gammelbackassa sekä Tuomiorovastin pappila vanhassa kaupungissa. Suuri osa tiloista on vuokrattavissa paitsi kaste-, hää- ja muistotilaisuuksiin, myös esimerkiksi kokouksiin, konsertteihin ja erilaisiin tapahtumiin.

Tietoa tilojen vuokraamisesta

Tilojen ja palveluiden hinnat 2023. Täällä voit myös helposti vertailla eri tiloja keskenään. (Avautuu PDF-tiedostona)
Yleistietoa tilojen vuokrauksesta sekä vuokraehdot
Kirkkojen ja kappeleiden vuokraaminen

Tilamme

• Porvoon tuomiokirkko

• Pikkukirkko

• Näsinmäen siunauskappeli

• Muut kirkot ja kappelit

• Suomalainen seurakuntakoti

• Gammelbackan seurakuntakeskus

• Sillanmäen tupa

• Tuomiorovastin pappila

• Kurssikeskus

Lisätietoja tiloista, niiden varustelusta, esteettömyydestä sekä tilavarauksista saa kirkkoherranvirastosta.