eJoulupuu Porvoo 2021

Anna joulumieltä lapsille ja nuorille helposti ja turvallisesti netin kautta.

Porvoolaisten vähävaraisten perheiden lapsia ja nuoria voi tänäkin vuonna auttaa lahjoittamalla sopivaksi katsomansa summan eJoulupuu -palvelun kautta.

Lahjoituksen voi tehdä verkkopankissa tai MobilePay -numerolla 12528.

Lahjoitetut varat muuntuvat paikallisten yritysten joululahjakorteiksi ja jaetaan perheille seurakuntien diakoniatyön ja kaupungin sosiaalitoimen kautta.

eJoulupuun tavoitteena on toimia jouluilon kanavana yksityisille porvoolaisille lahjoittajille, hyväntekeväisyyttä tekeville toimijoille ja yrityksille.

Lahjoituksia voi tehdä 25.12.2021 asti osoitteessa: https://ejoulupuu.fi/ (valitse Porvoo).

Yrityslahjoittajat voivat pyytää kirjanpitoon soveltuvan laskun osoitteesta info@kotimaanapu.fi .

Porvoon eJoulupuusta vastaa Kirkko Porvoossa ja Porvoon kaupunki on yhteistyössä mukana.
Keräyksen hallinnollinen vastuu on Kotimaanvulla (keräyslupa RA72020/639).

Lisätiedot:  diakoniajohtaja pasi.j.nieminen@evl.fi

Porvoon kaupungilla on myös joulukukkakampanja ja Joulupostia ikäihmisille, näistä löydät tietoa klikkaamalla linkkitekstiä