kahdet tennarit, pinkit ja mustat.

Nuorten toiminta

Ajantasaiset tiedot toiminnan jatkumisesta näiltä sivuilta ja somesta (ig, snapchat: alustan_nuoret)

Jos täältä ei löydy mielekästä toimintaa just sulle, ota yhteyttä ja ehdota mitä tehtäisiin!

Nuortentila Alusta

Alusta on nuorten omatila, jonka löydät Lundinkatu 5:stä. Alustan sisäänkäynti löytyy sisäpihalta kellarikerroksessa.
Alustaan voi tulla pelaamaan, hengaamaan ja juttelemaan.

Alustan päivystys keskiviikkoisin ja torstaisin klo 15-17
sekä
puhelinpäivystys ke ja to klo 15.00-16.45 puh. 040 7112 780

Taivaallinen torstai on joulutauolla!

Taivaallinen torstai klo 16-20

Taivaallisessa torstaita vietetään Alustassa. Illan aikana on auki kahvila, jonka tuotto menee nuorten kummilapsille. Kahvilasta on mahdollista ostaa pientä syötävää sekä kahvia ja teetä.

Joka kuukauden ensimäisessä Taivaallisessa torstaissa yhdessä tehty Nuorten messu. Muina iltoina hartaus klo 19.00.

Taivaallisia torstaita pidetään aina joka torstai kouluaikana.

Messukerrat: 1.2., 7.3., 4.4. ja 2.5.

Retket, tapahtumat ja leirit

Pääsiäisleiri 29.-31.3.2024

Ilmoittaudu tästä!

Tarvitset ilmoittautumisen tekemiseen verkkopankkitunnukset. Mikäli tarvitset apua ilmoittautumisessa, ole yhteydessä Alustan päivystykseen ke tai to klo 15-17 (puhelinpäivystys ke ja to klo 15.00-16.45 puh. 040 7112 780) tai taivaallisessa torstaissa työntekijään.

30.4. Nuorten vappu Alustassa

11.5. Euroviisukatsomo

Nuku yö kirkossa 24.-25.5.

Haminan mursu luonnontieteellisessä museossa
Syksyn 2023 retkellä kävimme luonnontieteellisessä museossa Helsingissä tutustumassa Haminan mursuun.

nuorisotyönohjaaja
Lundinkatu 5