Pikkusali – Porvoon seurakuntakoti

• Kokoustekniikka vuokrattavissa: kannettava tietokone, 84" suurnäyttö
  • WLAN
  • Kruunukynttilät ja pöytäliinat lisähintaan

Huom! Voit varata käyttöösi myös Kahvion, jos tarvitset astioita, kahvinkeitintä, mikroa, uunia tai jääkaappia tilaisuuteesi.

Tunnelmallinen Pikkusali on elegantti tila pienimuotoisempiin tilaisuuksiin, kuten kastetoimituksiin, hää- ja perhejuhliin, muistotilaisuuksiin sekä kokouksiin.

Pikkusaliin (52 m²) mahtuu tuolijärjestelmällä 26 henkilöä ja pöytäjärjestelmällä 20 henkilöä.
Juhlatila Porvoon keskustassa

Pikkusali sijaitsee Porvoon seurakuntakodin yli 100-vuotiaassa kivirakennuksessa Porvoon keskustan ytimessä. Toisella puolella rakennusta on Runebergin puisto, toisella Lundinkatu maksullisine parkkipaikkoineen.
Bussiasemalle ja taksitolpille on vain noin sadan metrin matka.

Sisäpihalla on yksi invapysäköintipaikka, jolta esteetön kulku juhlasaliin.

Vuokrauksen hinta ei-kirkollisiin toimituksiin alkaen 80 € / 5 h.

Hintaan sisältyy tilan järjestely ennen ja jälkeen tilaisuuden vahtimestarin toimesta. Omatoimivarauksena tilavuokra -25 %.

Esteetön kulku Esteetön kulku
wc wc

Kysy lisää tai tee varaus!

Voit lähettää varauspyynnön tai kysymyksiä tällä lomakkeella.

Muista jakaa yhteystietosi, että voimme olla sinuun yhteydessä.

Halautko varata tilan? Kerro mikä tila, milloin ja minkälaisesta tilaisuudesta on kyse.

la 23.3. klo 10.00 -14.00

Pääsiäismyyjäiset

Tule ostamaan pääsiäiskoristeita ja -herkkuja ja jää kahvion puolelle lounaalle ja kahville! Pääsiäismyyjäisissä tarjolla tänä vuonna kotiin vietäväksi mm. pääsiäiskransseja, käsitöitä, leivonnaisia, simaa, pashaa, nukkeja ja nukenvaatteita, kortteja, esiliinoja, lähetystavaroita eri maista ja arpajaiset. Kahviossa bataattikeittoa, leipää, kahvia, pientä suolaista ja makeaa. Myyjäiset on seurakunnan vapaaehtoisten vuotuinen voimannäyttö.
ti 9.4. klo 10.00 -11.30

K90-kerho yhdeksänkymppisille

Lämpimästi tervetuloa 90-vuotiaat ja 90+-vuotiaat! Tämä ryhmä on teidän.
ti 7.5. klo 10.00 -11.30

K90-kerho yhdeksänkymppisille

Lämpimästi tervetuloa 90- ja 90+-vuotiaat! Tämä ryhmä on teidän.