Sairaalapapit

Sairaalasielunhoidon tehtävänä on järjestää, johtaa, hoitaa ja kehittää potilaan hoidon kannalta tarpeelliseksi katsottua sielunhoitotyötä yhteistyössä henkilökunnan ja seurakuntien kanssa. Sairaalasielunhoitotyö sisältää julistus-, sielunhoito- ja opetustyötä sekä työnohjauksellista toimintaa. Työ tapahtuu potilaiden, heidän omaistensa ja henkilökunnan parissa.

Johtavana sairaapastorina toimii Maikki-Liisa Ruhala, maikki-liisa.ruhala@evl.fi,  hänen työhuoneensa on Porvoon sairaalan tiloissa, Sairaalantie 1, 06150 Porvoo.

Pia Ala-Soini

sairaalapastori

- Virkavapaalla -

Maikki-Liisa Ruhala