Piirit

Säännöllisesti kokoontuva ryhmätoiminta on koottu alla olevaan tapahtumalistaukseen. Linkkien kautta pääset tapahtumakalenteriin kunkin kokoontumiskerran tarkempiin tietoihin.

Seurakunnan omat piirit ja muu ryhmätoiminta

Aurinkoiset

Eläkeläisten kerho, jossa on mukavaa ohjelmaa ja lopuksi päiväkahvit. Maanantaisin klo 13 Gammelbackan seurakuntakeskuksessa.

Kevarin Helmi – avoin aikuistyön ja diakonian ryhmä. Kevätkummun seurakuntakeskuksessa.

Kristillinen meditaatio – lisätietoa Hiljaisuuden viljely -alasivulla. Pikkukirkossa.

Lähetyksen työpaja

Käsitöitä ja kuulumisten vaihtoa yhdessä kahvitellen, tuotteet lahjoitetaan lähetysmyyjäisiin. Maanantaisin seurakuntakodin juhlasalissa.

Miestenryhmä Kajo

Valonmessu-yhteisön vetämä avoin miestenilta, johon kuuluu liikuntaa, saunomista ja yhdessäoloa. Gammelbackan seurakuntakeskuksella.

Miesten saunailta.

Miesten saunailta joka kuun ensimmäinen maanantai klo 18.

Naisten saunailta.

Kerran kuukaudessa maanantaisin klo 17 Gammelbackan seurakuntakeskuksessa. Saunomista, keskustelua, hartaus illan päätteeksi. Pientä iltapalaa. Käynti kerhokäytävän ovesta. Kevätkauden viimeinen saunailta on 15.5.

Omaishoitajien vertaistukiryhmä. Gammelbackan seurakuntakeskuksessa.

Sakset & supina – käsityöpiiri kaikille mukavasta yhdessäolosta nauttiville torstai-iltaisin. Gammelbackan seurakuntakeskuksessa.

Sohvaryhmä – Tuomiorovastilassa.

Valamon kävijät – avoin miesten piiri. Seurakuntakodilla.

Vanhamoision ja Tuorilan diakoniapiiri – kodeissa kokoontuva aikuisten diakoniapiiri.

Herätysliikkeiden ja lähetysjärjestöjen piirit

Evankelisluterilaisen lähetysyhdistys Kylväjän piiri
Yhteyshenkilö: Marja Sainio.

Heprealaiset tanssit
Yhteyshenkilö: Taina Valkeavirta.

Ilosanomapiiri
Yhteyshenkilö: Marja Sainio.

Lähetyksen työpaja
Yhteyshenkilö: Mervi Heikkinen.

SANSAn eli Medialähetys Sanansaattajat ry:n piiri
Yhteyshenkilö: Sri Tyrkkö.

Sleyn eli Suomen luterilaisen evankeliumiyhdistyksen piiri / Raamattuluento
Yhteyshenkilö: Terttu Turkki ja Seppo Lipponen.
Vetäjä: Jukka Niemelä, Sleyn Uudenmaan piirin piirivastaava.

SLS:n eli Suomen Lähetysseuran piiri
Yhteyshenkilö: Helena Viljanen.

Kuva kahdesta iloisesta henkilöstä, jotka istuvat Tuomiorovastilan sohvalla.
Tuomiorovastilassa kokoontuva Sohvaryhmä on uusimpia piirejämme.