Ilmoittautuminen vuoden 2024 rippikouluihin

Jälki-ilmoittauminen vuoden 2024 rippikouluihin käynnistyy viimeistään KE 29.11.2023 klo 17.00.

Linkki avautuu tämän sivun alalaidassa.

Ilmoittautuminen tapahtuu ensisijaisesti sähköisesti. Suositellemme huoltajan tekemään ilmoittautumisen. Ilmoittautuminen edellyttää vahvaa tunnistautumista.

Täytä ilmoittautumisessa kysyttävät tiedot yhdessä vanhempiesi kanssa.  Huom. Jälki-ilmoittautumisessa kaverikoodi ei ole käytössä..

LUE OHJEET HUOLELLISESTI ENNEN ILMOITTAUTUMISTA!
Voit ilmoittautua rippikouluun myös nuorisotoimiston päivystyksessä  ke-to klo 15-17. Sijainti Alustan nuorisotila (Lundinkatu 5/ Runeberginkatu 29, (sisäpiha)
puh. 040 7112 780.

Rippikouluilmoittautumisen tekee nuoren huoltaja ja edellyttää vahvaa tunnistautmista.

Saat joulukuussa kotiisi kirjeen, jossa kerrotaan, mihin rippikouluun olet päässyt. Tätä ennen emme valitettavasti voi antaa puhelimitse tietoja rippikoulupaikoista, joten kannattaa odottaa kirjettä kärsivällisesti.

Rippikoulujen ohjaajat ottavat yhteyttä hyvissä ajoin ennen rippikoulusi ensimmäistä kokoontumista. Ensimmäisessä tapaamisessa saat yksityiskohtaisempaa tietoa rippikoulusi ohjelmasta.

ILMOITTAUTUMISOHJEET

1. Kokoa seuraavat ilmoittautumisessa tarvittavat tiedot valmiiksi:

Rippikoululaisen tiedot:
– Etunimet – Sukunimi – Henkilötunnus
– Katuosoite – Postinumero – Postitoimipaikka
– Maa – Mihin srk:aan kuulut (vai väestörekisteriin)
– Koulu ja luokka – Oma puhelinnumerosi – Oma sähköpostiosoitteesi
– Erityisruokavaliot (tai maininta, ettei ole) – Terveystiedot (mm lääkitys)

Ensimmäisen huoltajan tiedot:
– Etunimi – Sukunimi – Katuosoite – Postinumero – Postitoimipaikka
– Maa – Puhelinnumero – Sähköpostiosoite
+ Mahdollisen toisen huoltajan tiedot
+ Rippikoulun maksajan valinta
+ Pakollisia tietoja: valitse viisi sinulle sopivaa rippikoulua

– laita rasti ruutuun ”etsi tulevista ajoista” (näytön oikeassa laidassa)
– valitse minkä tahansa rippikoulun ”tarkemmat tiedot” ja ”siirry ilmoittautumislomakkeelle”
– täytä kaikki kohdat huolellisesti
– valitse viisi (jälki-ilmoittautumisessa kolme) sinulle sopivaa rippikoulutoivetta, aseta ne nuolinäppäimillä haluamaasi järjestykseen. Tämän jälkeen hyväksyt valinnat näppäimellä ”lisää valitut”

Samalla henkilötunnuksella voi ilmoittautua vain kerran. Jos haluat muuttaa ilmoittautumistasi, sinun tulee soittaa nuorisotoimiston päivystykseen ja pyytää ilmoittautumisen mitätöimistä. Tämän jälkeen voit tehdä uuden ilmoittautumisen netissä.

Onnistuneesta ilmoittautumisesta tulee näytölle ilmoitus:
ILMOITTAUTUMISESI ON VASTAANOTETTU
sekä kaikki ilmoittamasi tiedot.

Sähköpostiosoitteensa antaneet saavat kuittauksen omaan sähköpostiinsa.

Kaverin kanssa samaan rippikouluun?

HUOM! Tarvitset tätä ilmoittautumista varten  ensimmäisenä ilmoittautuneelta ystävältäsi hänen saamansa kaverikoodin. Kaverisi on saanut koodin ilmoittauduttuaan rippikouluun. Kaveripariin voidaan liittää kaksi nuorta.

• Täytä ensin henkilötietosi
• Tämän jälkeen laita rasti ruutuun ”käytä kaverilta saamasi kaverikoodi”.

Kirjoita koodi.
Tämän jälkeen ohjelmisto muodostaa teistä automaattisesti kaveriryhmän ja tarjoaa samat ryhmävalinnat molemmille. Kaverikoodia voi käyttää vain kerran ja ryhmässä voi olla enintään kaksi kaveria.
• ”Ilmoittaudu” kun kaikki henkilötietosi ja rippikoulutoiveesi ovat kunnossa.

Huom. kaverikoodi ei ole käytössä jälki-ilmoittautumisessa.

Ilmoittautuminen vuoden 2024 rippikouluihin:

Vuoden 2024 rippikouluilmoittautuminen

Jälki-ilmoittauminen vuoden 2024 rippikouluihin käynnistyy  KE 29.11.2023 klo 17.00.

Porvoon suomalainen seurakunta pidättää kaikki oikeudet rippikoulujen muutoksiin ilmoittautuniden määrän selvittyä.

Nuoria hyppäämässä leirillä.

Lundinkatu 5 / Runeberginkatu 29, sisäpiha, kellarikerros
06100 PORVOO

Avoinna ke ja to klo 15-16.45.

Kasvatuksen asiantuntija
Lundinkatu 5