Juhlasali – Porvoon seurakuntakoti

Pöydät salissa.

Vuokrauksen hinta alkaen 160 € / 5 h

Hintaan sisältyy tilan järjestely ennen ja jälkeen tilaisuuden vahtimestarin toimesta. Omatoimivarauksena tilavuokra -25 %.

Yli 100-vuotiaassa kivirakennuksessa sijaitseva Juhlasali soveltuu monenlaisiin tapahtumiin: hää- ja perhejuhliin, kokouksiin, konsertteihin ja kaste- sekä muistotilaisuuksiin.

Suureen (250 m²) ja valoisaan Juhlasaliin mahtuu peräti 200 henkilöä. Pöytäjärjestelmään asetettuna komea Juhlasali soveltuu 120 henkilölle.

Vanhaa kunnioittaen entisöity entinen Porvoon Säästöpankin pankkisali on todellinen kameleontti. Sen voi kalustaa komeaksi ruokailusaliksi tai rennoksi suureksi olohuoneeksi.

Juhlasali on esteetön. Käytössä on pyörätuolille sopiva hissi. Sisäpihalla on yksi invapysäköintipaikka, jolta esteetön kulku juhlasaliin.

Lundinkadun varrella on useita maksullisia parkkipaikkoja, ja bussiasemalle sekä taksitolpalle on vain noin sadan metrin matka.

Varustelu

• Flyygeli Steingraeber & Söhne 1899, kunnostettu 2000
  • Huom! Voit varata käyttöösi myös kahvion, jos tarvitset astioita, kahvinkeitintä, mikroa, uunia tai jääkaappia tilaisuuteesi.
  • Tilavat naulakot
  • Kokoustekniikka vuokrattavissa: kannettava tietokone, 84" suurnäyttö
  • Mikrofonit puhetilaisuuksia varten
  • Kruunukynttilät ja pöytäliinat lisähintaan.
Esteetön kulku Esteetön kulku
Esteetön wc Esteetön wc
Induktiosilmukka Induktiosilmukka
wc wc

Kysy lisää tai tee varaus!

Voit lähettää varauspyynnön tai kysymyksiä tällä lomakkeella.

Muista jakaa yhteystietosi, että voimme olla sinuun yhteydessä.

Halautko varata tilan? Kerro mikä tila, milloin ja minkälaisesta tilaisuudesta on kyse.

la 23.3. klo 10.00 -14.00

Pääsiäismyyjäiset

Tule ostamaan pääsiäiskoristeita ja -herkkuja ja jää kahvion puolelle lounaalle ja kahville! Pääsiäismyyjäisissä tarjolla tänä vuonna kotiin vietäväksi mm. pääsiäiskransseja, käsitöitä, leivonnaisia, simaa, pashaa, nukkeja ja nukenvaatteita, kortteja, esiliinoja, lähetystavaroita eri maista ja arpajaiset. Kahviossa bataattikeittoa, leipää, kahvia, pientä suolaista ja makeaa. Myyjäiset on seurakunnan vapaaehtoisten vuotuinen voimannäyttö.
su 24.3. klo 11.15 -12.30

Kirkkokahvit lähetystyön hyväksi

Kirkkokahveilla voit nauttia makeaa ja suolaista kahvin tai teen kera, tänään seurakuntakodilla. Kahvin keittävät ja tarjottavat leipovat seurakunnan lähetystyön vapaaehtoiset. Tuotto lähetystyölle.
ma 25.3. klo 9.30 -11.30

Lähetyksen työpaja

Tervetuloa tekemään käsitöitä, kahvittelemaan, vaihtamaan kuulumiset ja nauttimaan hyvästä seurasta. Työpajassa kädentaidot valjastetaan hyvän tekemiseen valmistamalla käsitöitä seurakunnan pääsiäis- ja adventtimyyjäisiin ja vähän muuallekin. Osallistuminen ei edellytä aiempaa kokemusta käsitöiden tekemisestä ja tekemiseen saa tukea ja neuvoja. Työpaja on kaikille avoin.
su 31.3. klo 11.15 -12.30

su 7.4. klo 11.15 -12.30

ma 8.4. klo 9.30 -11.30

Lähetyksen työpaja

to 11.4. klo 18.00 -20.00

Rauhankahvila - Peace Café

Rauhankahvila on kohtaamispaikka eri maista ja kulttuureista tuleville. Tarjolla on hyvää seuraa, syötävää ja kohtaamisia rennossa ja kansainvälisessä ilmapiirissä. Ruoka ja juoma ei maksa mitään, sen tarjoavat tilaisuuden järjestäjät Porvoon suomalainen seurakunta ja Borgå svenska domkyrkoförsamling. Kahvilan kieliä ovat mm. suomi, ruotsi, englanti, ukraina ja arabia. Kevään 2024 Rauhankahvilat ovat torstaisin 8.2., 7.3. ja 11.4. klo 18.00-20.00.
su 14.4. klo 11.15 -12.30