Kirkonmäen kehittämishanke - Tähtäimessä elinvoimainen alue myös tulevaisuudessa

Porvoon seurakuntayhtymän kirkonmäen kehittämisryhmä aloitti työnsä vuonna 2023. Ryhmä on luonteeltaan keskusteleva ja valmisteleva. Itse päätökset tehdään seurakuntayhtymän luottamuselimissä. Ryhmässä pidetään huolta siitä, että kuunnellaan eri mielipiteitä siitä, kuinka aluetta pitäisi kehittää.

Näillä sivuilla kerromme kirkonmäkeen liittyvistä kehittämissuunnitelmista ja miten voit olla mukana vaikuttamassa kehitykseen.

Kerro meille, millaiseen toimintaan toivoisit voivasi osallistua tulevaisuuden Pikkukirkossa!

Auta Porvoon seurakuntia kehittämään kirkonmäen tulevaisuuden toimintaa osallistumalla tähän kyselytutkimukseen! Kysely on suunnattu niin seurakuntalaisille kuin kirkkoon kuulumattomillekin porvoolaisille.

Kyselyssä on kolme osaa. Osallistuminen vie aikaa 10-15 minuuttia.

Mene kyselyyn tämän linkin kautta.

Kyselyn toteuttajana on Porvoon seurakuntayhtymä. Kyselyssä ei kerätä yksilöiviä henkilötietoja. Kaikki vastaukset käsitellään luottamuksellisesti ja analysoidaan osana isompaa kokonaisuutta. Yksittäistä vastaajaa ei ole mahdollista tunnistaa kyselyraporteista tai yhteenvedoista. Kysely on auki 10.05.2024 asti.