Gammelbackan seurakuntakeskuksen kirkkosali

Valoisa sali.

Viertotie 1, 06400 Porvoo

Keskuksen avaraan ja valoisaan kirkkosaliin mahtuu 200 henkilöä, viihtyisän kartanosalin juhla- ja kokoustiloihin 25–35 henkilöä ja kirkkotorille noin 60 henkilöä.

Kirkkosalia voi varata muun muassa kastetilaisuuksiin, vihkimisiin ja hautaan siunaamisiin. Se sopii erinomaisesti myös konserteille ja muille kulttuuritapahtumille.

Kirkkosalissa on urut.

Vanhan Gammelbackan kartanon mailla, vihreän puiston keskellä sijaitseva Gammelbackan seurakuntakeskus (Mariagården) rakennettiin vuonna 1999.

Kysy lisää tai tee varaus!

Voit lähettää varauspyynnön tai kysymyksiä tällä lomakkeella.

Muista jakaa yhteystietosi, että voimme olla sinuun yhteydessä.

Halautko varata tilan? Kerro mikä tila, milloin ja minkälaisesta tilaisuudesta on kyse.

Tutustu tiloihin

Kirkkosali

Kartanosali

Viertotie 1, 06400 Porvoo

Seitsemän askelta rakkauteen - tanssitaideteos

Seitsemän askelta rakkauteen - Sibelius, Madetoja, Pärt, Kuusi, Kuoleman puutarha, Pysäytetyt hetket ja nainen joka rakastaa. Tanssitaiteilija Tuuli-Maaria Louhensalo-Lindström vierailee Porvoossa Gammelbackan seurakuntakeskuksen kirkkosalissa.