leipomista leirillä.

Seurakunnan muu toiminta 1-7 -luokkalaisille

3-6 -luokkalaisten alustan avoimet ovet Ke klo 14.30-17.00 6.3. alkaen. Joka toinen viikko Lundinkadun seurakuntakodin nuorisotila Alustassa. Sisäpihan kautta pääseen sisälle.

Ilmoittautuminen alkaa 23.1. klo 9.50 Leirit sivujen kautta,

4-6 -luokkalaisten oma keskiviikko iltapäivä  klo 14.30-17.00 joka toinen keskiviikko 6.3. alkaen. Eli aina parillisten viikkojen keskiviikkona aina 1.5. asti.
Iltapäivän aikana on aina tarjolla välipala, eli voit tulla vaikka suoraan koulusta. Iltapäivällä on mahdollisuus tehdä läksyjä, pelata pingistä ja biljardia ja lautapelejä. Voi myös vaan olla ja vaikka pötkähtää sohvalle hetkeksi. Joskus leivotaan tai askarrellaan.
Tapahtumaan osallistuva lapsi on vakuutettu tapahtuman ajan.
Avoimet ovet on ilmainen tapahtuma.
Lapsi voi osallistua kaikkiin kertoihin yhdellä ilmoittautumisella. Jos lapsi ei pääsekään paikalle, toivotaan siitä ilmoitettavan välipalan vuoksi. Kaikkiin kertoihin ei tarvitse sitoutua ilmoittautumisen yhteydessä.

Paikalla nuorisotyönohjaaja Rasmus Asmundela, häneltä saa lisäinfoa 040-6800343 rasmus.asmundela@evl.fi

Ilmoittautumisen yhteydessä kerätään lapsesta seuraavat tiedot: ruoka-aine-allergiat ja muut lapsen terveyteen ja hyvinvointiin vaikuttavat asiat, huoltajan yhteystiedot. Lisäksi voi esittää toiveita iltapäivien ohjelman suhteen.

Kouluikäisten luontopäivä to 9.5. klo 16.00-20.00 Karijärvellä, Karijärventie 102

Saapuminen ja poistuminen omilla kyydeillä. Luvassa yhdessäoloa, keväisen luonnon tutkimista, makkaranpaistoa ja mahdollisuus uimiseen ja saunomiseen. Ota mukaan vesipullo ja luontoon sopivat vaatteet ja halutessasni uimapuku ja pyyhe.

Tapahtuma on ilmainen.

ILMOITTAUTUMINEN ALKAA 23.1. KLO 10.00 Leirit sivujen kautta.

Kouluikäisten vappuetkot 27.4 klo 13.-14.30 Gammelbackan seurakuntakeskuksessa, Viertotie 1

Perheet myös tervetulleita. Tarjolla vappuherkkuja, puuhaa ja Pekka Laukkarinen triosta tuttujen Matin ja Leevin konsertti. Tapahtuma on ilmainen eikä vaadi ilmoittautumista.

Jos laulaminen kiinnostaa, lapsille löytyy kuoroja. Lisäinfoa Musiikki - sivulta.