Kahvio – Porvoon seurakuntakoti

• Erilaisia tarjoiluastioita
  • Termoskannuja
  • WLAN

Pieni ja kotoisa Kahvio soveltuu omatoimisiin kohtaamisiin, kuten järjestöjen tapaamisiin, kokouksiin ja pieniin kahvituksiin.

Kahviossa (38,5 m²) on keittopiste, jossa voi keittää kahvit, lämmittää kahvileivät, paistaa pientä purtavaa ja asetella tarjottavat esille. Keittopiste ei sovellu ruoanvalmistukseen.

Kahvion pitkän pöydän ympärillä on tilaa noin 23 henkilölle.

Vuokrauksen hinta alkaen 45 € / 5 h.

Hintaan sisältyy tilan järjestely ennen ja jälkeen tilaisuuden vahtimestarin toimesta. Omatoimivarauksena tilavuokra -25 %.

Kahvila Kahvila
wc wc

Kysy lisää tai tee varaus!

Voit lähettää varauspyynnön tai kysymyksiä tällä lomakkeella.

Muista jakaa yhteystietosi, että voimme olla sinuun yhteydessä.

Halautko varata tilan? Kerro mikä tila, milloin ja minkälaisesta tilaisuudesta on kyse.

ke 20.3. klo 18.00 -19.15

Valonrukousilta

Valonrukousillat ovat seurakuntalaisten toteuttamia viikoittaisia rukoushetkiä, joissa rukoillaan osallistujien tuomien esirukouspyyntöjen puolesta. Valonrukousilta pidetään seurakuntakodin kahviossa.
ke 27.3. klo 18.00 -18.30

ke 27.3. klo 18.30 -19.45

Valomessun kuukausikokous

Valonmessun kuukausikokouksessa suunnitellaan ja kehitetään Valonmessu-yhteisön toimintaa. Kaikki kiinnostuneet ovat tervetulleita mukaan.
ke 3.4. klo 18.00 -19.15

ma 8.4. klo 13.00

Sjömansmissionskretsen i Borgå

Sjömansmissionskretsen samlas i Café på Lundagatan 5.
ke 10.4. klo 18.00 -19.15

pe 12.4. klo 13.00 -15.00

Ruustinna-kahvila

Tule tapaamaan ystäviä ja herkuttelemaan kahvikupposen äärellä seurakuntakodin kahvioon. Kahvion tuotto lähetystyön hyväksi.
ke 17.4. klo 18.00 -18.30