Alfa-kurssi

Ihminen makaa puukaiteella. Taustalla tuomiokirkko

Gammelbackan seurakuntakeskus

Tervetuloa Alfa-kurssille

Mitä järkeä tässä kaikessa on? Miksi on kärsimystä? Mitä elämälläni tekisin? Onko toivoa?

Porvoon suomalaisen seurakunnan järjestämällä Alfa-kurssilla voit miettiä yhdessä muiden kanssa muun muassa näitä kysymyksiä.

Kurssin runko rakentuu kristinuskon peruskysymysten äärelle. Kokoontumiskerroilla kuullaan eri alustajien pitämä puheenvuoro, jonka pohjalta keskustellaan ryhmänvetäjien johdolla pienryhmissä.

Kaikki kysymykset ja mielipiteet ovat sallittuja! Ketään ei pakoteta mihinkään – halutessasi voit ihan vain kuunnellakin.

Kurssi alkaa tiistaina 27.9.22 ja viimeinen tapaaminen on 29.11.22 (ei kokoontumista 25.10.22). Alfa-kurssi koostuu kahdeksasta kokoontumisillasta. Lisäksi pidämme Alfa-viikonlopun Pellingin kurssikeskuksessa 21.-23.10.22.

Tiistai-iltojen kokoontumispaikka on Gammelbackan seurakuntakeskuksessa osoitteessa Viertotie 1. Illat alkavat klo 18.00 ruokailulla ja päättyvät klo 20.30, välissä juodaan kahvit.

Osallistuminen Gammelbackassa on maksuton. Pellingin viikonlopusta peritään leirimaksu (30 euroa)

Lisätietoja alfasta: https://alfasuomi.fi/Linkki avautuu uudessa välilehdessä

HUOM! Muistathan ilmoittautua Ollille ensimmäiseen tapaamiseen viimeistään 19.9. mennessä!

Ota rohkeasti yhteyttä!

Olli Hyvärinen