Tiedotus- ja keskustelutilaisuus Pikkukirkon palvelumuotoiluhankkeesta

ke 10.4. klo 17.30 – ke 10.4. klo 18.30
KEskustelysymboli ja kirkko.

Juhlasali – Porvoon seurakuntakoti

Tiedotus- ja keskustelutilaisuus Porvoon Pikkukirkon kehittämisestä vesivahinkokorjauksen yhteydessä.

Kaikille kiinnostuneille avoin tiedotus- ja keskustelutilaisuus Porvoon Pikkukirkon remontista ja kehittämisestä.

Pikkukirkossa tapahtui vesivahinko marraskuun lopussa. Vesivahinkokorjauksen yhteydessä kirkossa on tarkoitus tehdä laajempia muutostöitä ja kehittää kirkkotilan monikäyttöisyyttä.

Tule mukaan kuuntelemaan, mikä on palvelumuotoiluhanke, mitkä ovat sen tavoitteet ja osallistu keskusteluun muutostarpeesta. Tilaisuuden jälkeen on mahdollista esittää omia ajatuksia kehittämisestä verkkokyselyn kautta.

Kahvitarjoilu. Tervetuloa!

• Aikuisille Aikuisille

Järjestäjä

Porvoon seurakuntayhtymä, Borgå svenska domkyrkoförsamling, Porvoon suomalainen seurakunta