Hääyö

ti 2.4. klo 18.00 – ti 2.4. klo 22.30

Porvoon tuomiokirkko

Kauniit ja tunnelmalliset häät vaivattomasti upeassa Porvoon tuomiokirkossa! Hääyö on erityislaatuinen tapahtuma, joka mahdollistaa kirkollisen vihkimisen helposti ilta-aikaan.

Oletteko haaveilleet häistä mutta niiden järjestäminen tuntuu liian vaikeilta? Tulkaa vaivattomasti alttarille Hääyössä 2.4.!

Saatte kokea kirkkohäiden maagista ja jännittävää tunnelmaa, joko ihan kahdestaan tai vieraiden kanssa. Riittää, että hoidatte avioliiton esteidentutkinnan ja tulette paikalle, mukananne henkilötodistukset ja esteidentutkintatodistus!

Hääyössä on mahdollisuus avioliittoon vihkimiseen, avioliiton siunaukseen ja vihkivalojen uusintaan. Vihkiaikoja on puolen tunnin välein kello 18–22.

Ilmoittautumiset 25.3. mennessä osoitteeseen kirkkoherranvirasto.porvoo(at)evl.fi. Avioliiton esteiden tutkintapyyntö tulee tehdä viimeistään 21.3..

Häämarssin voitte valita kotisivujen linkistä: Musiikkia häihin - Porvoon seurakunnat (porvoonseurakunta.fi)

www.evl.fi/haayo Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Porvoon suomalainen seurakunta