Kastepäivä Gammelbackan seurakuntakeskuksessa

to 18.5. klo 14.00
Kuvassa pappi on juuri valelemassa vettä kastettavan vauvan päähän

Onko lapsen kaste jäänyt väliin? Ei hätää

Kastepäivässä seurakunta tarjoaa kakkukahvit ja kauniit puitteet sekä lainaa tarvittaessa kastemekon. Lisäksi paikalla on Studio Lindell, joka kuvaa sekä tilaisuutta että ottaa haluamanne potrettikuvan. Kuvan saatte seurakunnalta lahjaksi ja muita otettuja kuvia digiversiona. Mukaan juhlimaan voi kutsua 10 läheistä. Voit tuoda Kastepäivään kastettavaksi vauvan, taaperon tai isomman, alle 15-vuotiaan lapsen. Samasta perheestä kasteelle voi tulla myös useampi lapsi.

Kasteita puolen tunnin välein tasatunnein ja puolelta klo 14-18 välillä Ilmoittautuminen 28.4.2023 mennessä kirkkoherranvirasto.porvoo@evl.fi tai 0196611213. Ilmoittautumisen yhteydessä pyydetään lupa antaa yhteystietonne valokuvaamoon. Tervetuloa iloiseen kastepäivään!

kuva: Seppo Sirkka

• Lapsille ja lapsiperheille Lapsille ja lapsiperheille