Pääsiäismyyjäiset

la 1.4. klo 10.00 – la 1.4. klo 14.00
Pääsiäismyyjäisten 1.4.23 klo 10-14 mainos. Kuvassa pajunkissoja, värikkäitä munia, simapullo, pasha ja lapsi nuken kanssa.

Juhlasali – Porvoon seurakuntakoti

Tule ostamaan pääsiäiskoristeita ja -herkkuja ja jää kahvion puolelle lounaalle ja kahville! Pääsiäismyyjäisissä tarjolla tänä vuonna kotiin vietäväksi käsitöitä, leivonnaisia, simaa, pashaa, kransseja, nukkeja ja nukenvaatteita sekä lähetystavaroita eri maista. Myyjäiset on seurakunnan vapaaehtoisten vuotuinen voimannäyttö.

Kahviossa myynnissä bataattikeittoa, leipää, kahvia, pientä suolaista ja makeaa. Myyntipöytien ja kahvion tuotto menee lähetystyölle. Neljäsosa kahvion tuotosta ukrainalaisten auttamiseen Kirkon Ulkomaanavun kautta. Järjestää Porvoon suomalaisen seurakunnan lähetystyö.

• Lapsille ja lapsiperheille Lapsille ja lapsiperheille
  • Lähetys- ja avustustyö Lähetys- ja avustustyö