Seurat - Lähimmäinen kaukana ja lähellä

la 25.9. klo 13.00 – la 25.9. klo 15.15

Porvoon seurakuntakoti

Tule kuulemaan, mitä on kirkon kansainvälinen työ maailmalla. Asiantuntijat Suomen Lähetysseurasta kertovat työn muutoksista ja kuulumisista mm. kiinankielisillä alueilla. Klo 12 tarjotaan lounas, ohjelma alkaa klo 13. Mukana Upu Leppänen, Timo Ågren, Leena Luukkonen. Kanteleen soittaja Siiri Untinen esiintyy. Seurojen juontajana toimivat Janne Hassinen ja Anu Harjumaaskola. Arpajaiset. Myynnissä huonekasveja, leivonnaisia ja käsitöitä.

Kirkko tekee työtä oikeudenmukaisemman ja paremman maailman puolesta. Lähimmäisen palveleminen lähellä ja kaukana perustuu uskoon, toivoon ja rakkauteen. Nämä seurat järjestää Porvoon suomalainen seurakunta ja Suomen Lähetysseura, jolle kerätään tilaisuudessa kolehti.

• Lähetys- ja avustustyö Lähetys- ja avustustyö

Porvoon suomalainen seurakunta