Helatorstain sanajumalanpalvelus Porvoon tuomiokirkossa

Porvoon tuomiokirkko

Pyhän aihe: Korotettu Herra

Linkki: Helatorstain sanajumalanpalvelus 21.5.2020 klo 10

Jumalanpalveluksen toimittajat:  Annaleena Piepponen saarnaa, Maiju Halmela, Herman Pylvänäinen, Kaisa Sidoroff

Virret:
967,
932:1-3,
107:1-4,
930,
332:1, 4

Kolehdin sijaa pyydämme lahjoittamaan Kirkkopalveluiden Kotimaanavulle:  https://www.lahjoitaapua.fi/kohde/ruokaturvan_kolehtikerays

Vallitseva poikkeustilanne on ajanut vähävaraiset ahdinkoon. Yhteisöruokailut on jouduttu lakkauttamaan ja avustuksina jaettavien elintarvikkeiden määrä on vähentynyt merkittävästi.  Apuasi tarvitaan, että seurakuntien diakoniatyö kykenee jatkossakin antamaan tarvittavaa ensiapua näille ihmisille.

Kirkkopalvelujen Kotimaanavun ruokaturvakeräyksellä tuetaan seurakuntien diakoniatyön ruoka-aputoimintaa, mahdollistamalla mm. Eu-ruoka-avun jakelu sekä muita monimuotoisia ruoka-aputoimintoja ympäri Suomea.

• Jumalanpalvelukset ja uskonelämä Jumalanpalvelukset ja uskonelämä

Linkki avautuu uudessa välilehdessä