KONSERTIT 2024

Konsertteihin on vapaa pääsy, ellei toisin mainita.

TUOMIOKIRKKO

to 25.4. klo 19 Lauluyhtye Vocalis esittää a cappella musiikkia mm. säveltäjiltä Gjeilo, Rachmaninov ja Grieg. Mukana myös J.S. Bachin motetti Jesu Meine Freude. Pieta Mattila, barokkisello ja Eric-Olof Söderström, urut. Vapaa pääsy, ohjelma 10€ Yhteisvastuukeräyksen hyväksi.

ke 8.5. klo 19 Kevätkonsertti. Varia Voce.

Pe 10.5. klo 18  Københavns Kantatekor

to 16.5. klo 19 Kevätkonsertti. Riimu, SAUNDI, lauluyhtye Usva, lauluyhtye Frida.

TUOMIOKIRKON KESÄKONSERTIT 2024
torstaisin klo 19. Vapaa pääsy, ohjelma 5 €

6.6. Kamarikuoro Audite: Path of Miracles
13.6. Susanne Kujala, urut & harmonikka sekä Veli Kujala, harmonikka
20.6. Urku-mandoliiniduo Kadri Ploompuu ja Alina Sakalouskaya
27.6. Nina Fogelberg, laulu ja Anne Hätönen, urut & cembalo: Santiago de Compostela
4.7. Janne Näreranta, baritoni ja Jarkko Yli-Annala urut & piano: Suomalaista musiikkia
11.7. Porvoo Jazz Ensemble goes Gospel
18.7. Emäsalon musiikkijuhlien konsertti
25.7. Englantilainen nuorisokuoro Taplow Youth Choir
1.8. Kansanmusiikkiduo Kymmenkieli
8.8. Bålder-kvartetti

GAMMELBACKA

la 20.4. klo 18 Urkumusiikkia ehtookellojen jälkeen. Urut Gammelbackassa 10 vuotta -konsertti. Jarkko Yli-Annala.

la 27.4. klo 14 Täyskymppien ja kaikkien omat vappuetkot! Leevi Helon ja Matti Laitisen konsertti. Konsertin jälkeen mahdollisuus jäädä viettämään aikaa pihapelejä pelaten ja grillin äärellä viihtyen.

PIKKUKIRKKO

Remontin vuoksi toistaiseksi suljettuna.