Seurakuntien toiminta rajoitettu 14.3. asti

Koronapandemian hillitsemiseksi rajoitettu toiminta jatkuu seurakunnissa 14.3. asti.

Porvoon seurakuntayhtymä ja seurakunnat osallistuvat koronatalkoisiin rajoittamalla toimintaansa. Toiminnassa sovelletaan Helsingin ja Porvoon hiippakunnan, sekä Porvoon kaupungin ohjeita. Rajoitukset ovat voimassa 22.2.-14.3.

Porvoon kaupungin tämänhetkiset rajoitukset pääset lukemaan tästä linkistä.

Porvoon tuomiokirkko on auki, mutta korkeintaan 6 henkilöä saa kokoontua

Porvoon tuomiokirkko on auki tiistaista lauantaihin klo 10–14. Korkeintaan 6 henkilöä saa olla kirkkosalissa samaan aikaan. Tervetuloa hiljentymään tuomiokirkkoon.

Virastot ja toimistot palvelevat toistaiseksi puhelimitse ja sähköpostitse

Kirkkoherranvirastot ja hauta-asiaintoimisto Lundinkatu 5:ssä palvelevat puhelimitse tai sähköpostitse. Ota yhteyttä etukäteen, jos haluat vierailla kirkkoherranvirastossa tai hauta-asiaintoimistossa. Käytämme kasvomaskeja, kun tapaamme tiloissamme.

Seurakuntien toiminta edelleen rajoitettua

Seurakuntien toimintaa koskevat rajoitukset jatkuvat. Muun muassa seurakuntien lounaat Lundinkatu 5:ssä ja Gammelbackan seurakuntakeskuksessa on jatkossakin peruttu. Lue lisää rajoituksista seurakuntien nettisivuilla:

www.porvoonseurakunta.fi  ja www.domkyrkan.fi

Noudattamalla ohjeita suojelemme itseämme ja läheisiämme.

Lisätietoja:
Mats Lindgård, 040 594 6038