Uutislistaukseen

Yhteisen kirkkovaltuuston esityslista + Teamslinkki ulkopuolisille osallistujille

Porvoon seurakuntayhtymän yhteinen kirkkovaltuusto kokoontuu torstaina 8.10. klo. 18.00. Tässä uutisessa kokouksen esityslista sekä Teamslinkki ulkopuolisia osallistujia varten.

Porvoon seurakuntayhtymän yhteinen kirkkovaltuusto kokoontuu torstaina 8.10. klo. 18.00 Suomalaisessa seurakuntakodissa, Lundinkatu 5. Tässä kokouksen esityslista.

Mahdollisiin kysymyksiin vastaavat pääsääntöisesti kunkin asian valmistelijat. Päivitämme kokouksen pöytäkirjan sen valmistuttua nettisivuillemme.

Seuraa kokousta Teamsin kautta

Koronapandemian aiheuttamista tilarajoituksista johtuen meidän täytyy priorisoida, että luottamushenkilöt saavat paikat salista Suomalaisessa seurakuntakodissa. Siksi media ja muu yleisö saa osallistua kokoukseen Teams-ohjelman kautta.

Pääset kokoukseen tämän linkin kautta.

Voit kokeilla yhteyden toimivuutta alkaen klo 17.30. Mahdollisissa ongelmatilanteissa voit soittaa:

Simon Lampenius
Viestintäpäällikkö