Porvoon seurakuntayhtymä kilpailuttaa ruoka- ja majoituspalvelut Pellingin kurssikeskuksessa ja ruokailu- ja cateringpalvelut seurakunnan tiloissa keskustassa

Nyt kiinnostuneilla palveluntuottajilla on mahdollisuus ottaa hoitaakseen ruoka- ja majoituspalvelut Pellingin kurssikeskuksessa tai ruokailu- ja cateringpalvelut seurakunnan tiloissa keskustassa.

Kurssikeskus, sisäänkäynti.

Yhteinen kirkkoneuvosto päätti kokouksessaan 25.4. kilpailuttaa ruoka- ja majoituspalvelut Pellingin kurssikeskuksessa sekä keittiö- ja ruokapalvelut seurakuntayhtymän tiloissa Porvoossa.

Pellingin kurssikeskuksessa tehtävässä on kyse majoituksen ja ruokailupalveluiden järjestämisestä kurssikeskuksessa järjestettäviin tapahtumiin ja leireille. Valittu palveluntuottaja sitoutuu tuottamaan cateringpalvelut sovittuihin tapahtumiin ja leireille seurakuntayhtymän tarpeiden mukaan. Tehtävään kuuluu myös ylläpitosiivousta ja muita yksityiskohtia, jotka sovitaan erikseen palveluntuottajaksi valitun tarjoajan kanssa.

Lisäksi yhtymä kilpailuttaa keittiö- ja ruokapalvelut seurakunnan tiloissa Porvoon keskustassa. Kilpailutus koskee ruokailu- ja cateringpalveluja Porvoon seurakuntakodissa, Gammelbackan seurakuntakeskuksessa, Tuomiorovastin pappilassa ja seurakuntayhtymän muissa tiloissa Porvoossa.

Valittu palveluntuottaja sitoutuu tuottamaan cateringpalvelut seurakuntayhtymän tarpeisiin. Valitun palveluntuottajan tulee mahdollistaa, että seurakunnat voivat tilata cateringpalveluita omiin tilaisuuksiinsa, mutta myös seurakuntalaisten tapahtumiin, joita voi olla esimerkiksi hautajaiset ja ristiäiset.

Lisätietoja:

Krista Jussila