Uutislistaukseen

PHM Group valittiin kiinteistöpalveluiden ja teknisen huollon palveluntuottajaksi

Porvoon seurakuntayhtymän yhteinen kirkkoneuvosto kokoontui 16.11.2023. Koko pöytäkirja on luettavissa nettisivuillamme, kun se on valmis.

Graniittitalo yövalossa.

Yhteinen kirkkoneuvosto valitsi kokouksessaan 16.11.2023 PHM Groupin kiinteistöpalveluiden ja teknisen huollon palveluntuottajaksi Porvoon seurakuntayhtymän kiinteistöihin. Sopimus on voimassa kaksi vuotta, optiolla kaksi vuotta lisää.

Tehtäviin kuuluu kiinteistöstä riippuen ulkoalueiden hoitoa ja päivystystä, kiinteistönhoitoa ja teknistä huoltoa.

Hankinnassa verrattiin eri tuottajien hintoja ja laadullisia ja toiminnallisia kriteereitä. Tavoitteena oli löytää toimija, jolla on kyky hoitaa kokonaisuus koko sopimuskauden ajan.

Tarjouksia saapui kolme (PHM Group, L&T ja Palmia), joista kaikki täyttivät tarjouspyynnön vähimmäisvaatimukset. Vertailussa pärjäsi parhaiten PHM Group, joka valittiin siten uudeksi kiinteistöhuollon palveluntuottajaksi.

Lisätietoja:

Krista Eloneva

Haettavissa teknisen kiinteistönhoitajan tehtävä

Teknisen kiinteistönhoitajan tehtävä julistetaan haettavaksi Porvoon seurakuntayhtymän kiinteistötoimessa. Virkaa voidaan hakea ajalla 17.11–3.12.2023.

Tekninen kiinteistönhoitaja huolehtii seurakuntayhtymän kiinteistöjen hoidosta ja ylläpidosta, on mukana kehitys- ja parannustyössä sekä huolehtii energiaseurannasta ja määräaikaishuolloista. Muihin vastuisiin kuuluu kiinteistötoimen työnjohtajan sijaisena toimiminen joissain tehtävissä, laskujen tarkastaminen ja muut esimiehen määräämät tehtävät.

Viran vaatimuksiin kuuluu kiinteistöalan koulutus, kokemus vastaavista tehtävistä, asiakaspalvelutaidot ja ajokortti. Työssä tarvitaan ymmärrystä kiinteistötekniikkaa ja yhtymässä käytössä olevia järjestelmiä kohtaan. Tietotekniset taidot ovat myös tarpeen.

Peruspalkka määräytyy kirkon virka- ja työehtosopimuksen vaativuusryhmän 403 mukaan (2 450 €/kk) ja lisäksi voidaan maksaa kokemus- ja suorituslisää kokemuksen ja henkilökohtaisen suoriutumisen pohjalta.

Tehtävään valitun odotetaan ottavan virka vastaan 1. tammikuuta 2024 tai sopimuksen mukaan.

Lisätietoja:

Krista Eloneva