Opastuksia joka arkipäivä Porvoon tuomiokirkossa kesällä!

Tervetuloa opastetulle kierrokselle Porvoon tuomiokirkkoon. Paikalla on opas joka arkipäivä kirkon aukioloaikoina klo 10–18 toukokuusta elokuuhun.

Nuori opas kirkossa, kiinnostuneet kuulijat.

Huippukauden aikana kesäkuusta elokuuhun pidetään opastus tasatunnein ja se kestää noin 15–20 minuuttia. Lisäksi pidetään urkuvartti tiistaisin ja torstaisin klo 12.  Silloin opastus alkaa urkuvartin jälkeen. Opastukset pidetään suomeksi, ruotsiksi ja englanniksi.

Porvoon tuomiokirkko on myös auki viikonloppuisin, lauantaisin klo 10–14 ja sunnuntaisin 14–17. Silloin kirkossa ei ole opastuksia.

Tuomiokirkon aukioloajat voivat vaihdella esimerkiksi kirkollisten toimitusten ja muiden tilaisuuksien vuoksi. Erityisesti kesälauantaisin Tuomiokirkossa on paljon vihkitilaisuuksia, joiden vuoksi yleisön pääsyä kirkkoon voidaan joutua rajoittamaan.

Omatoimisia opastuksia kirkonmäellä ja kirkossa Citynomadi-palvelun avulla

Tuomiokirkko on mukana Citynomadi-palvelussa, jonka avulla voit tehdä virtuaalisen opastuskierroksen kirkossa ja kirkonmäellä. Palvelu toimii verkossa tai lataamalla ilmaisen sovelluksen puhelimeen tai tabletille.

Lataa sovellus osoitteesta app.citynomadi.com.

Tutustu tuomiokirkkoon 3D-esityksen välityksellä

Voit tutustua Porvoon tuomiokirkkoon 3D-esityksen välityksellä. Astu sisään virtuaalisesti täällä!Linkki avautuu uudessa välilehdessä Linkki aukeaa uudessa välilehdessä.

Lisätietoja:

Krista Eloneva