Parisuhdebrunssi isänpäivän aattona 12.11.

Lisää läheisyyttä parisuhteeseen! Seurakunta kutsuu pariskuntia brunssille

Parisuhdebrunssi.jpg

Isänpäivän aattona 12.11. Porvoon suomalainen seurakunta kutsuu kaikenlaisia ja kaikenikäisiä pariskuntia aamupäivän brunssille Gammelbackan seurakuntakeskukseen.

-Tervetulleita ovat kaikki, jotka kaipaavat läheisyyttä parisuhteeseensa, toivottaa perhetyön pastori Minna Tuominen.

Tuomisen mukaan brunssi on seurakunnan perhetoimintaa, jossa halutaan tukea ihmisten parisuhteita, jotta he jaksaisivat hyvin ja sitoutuisivat toisiinsa.

-Seurakunnan olemus on, että tullaan yhteen. Uskon, että tilaisuudessa on hyvä tunnelma, sillä jo tapahtuman valmistelu on ollut mukavaa. Ja on ihanaa, kun saa tulla valmiiseen pöytään.

Pastori Minna Tuominen on havainnut, että parisuhdetapahtumissa tulee aina iloa yhdessäolosta.

-Vaikka ihmisillä on tietenkin kaikenlaisia pettymyksiä. Mutta siitäkin tulee hyvä fiilis, kun voi sanoa, ettei meillä aina mene niin kuin Strömsössä – niin kuin ei kenelläkään, Tuominen lisää.

Kaksi tuntia kestävän tapahtuman ohjelmassa on tutustumista, lyhyt alustus, yhdessä ruokailua ja lopuksi pieni hartaus.

Parisuhdebrunssi on maksuton eikä vaadi kirkkoon kuulumista. Tarjoilujen ja lastenhoidon vuoksi pitää ilmoittautua 7.11. mennessä osoitteeseen minna.e.tuominen@evl.fi.

Parisuhdebrunssi Gammelbackan seurakuntakeskuksessa lauantaina 12.11. kello 10-12. Lastenhoito kymmenelle ensimmäiselle ilmoittautuneelle.

2022-11-03 10:23:00.0