Taivaan vallat Porvoossa

Kirkon lähetysjärjestö Medialähetys Sanansaattajat (Sansa) järjestää yhdessä Porvoon suomalaisen seurakunnan kanssa Medialähetyspäivät 23.-25.9.22 Porvoossa. Valtakunnallisessa Taivaan vallat -tapahtumassa on mahdollista tutustua moderniin lähetystyöhön, jota Sansa koko nimensä mukaisesti tekee eri medioita hyödyntäen. Viikonloppuun kuuluu alustusten, luentojen ja paneelien lisäksi konsertteja, kanavia ja omaa ohjelmaa nuorille.

Taivaan vallat Porvoossa 23.-25.9.2022. Tervetuloa!

Perjantai-illan huipentaa Voi taivaan vallat -konsertti Taidetehtaalla, jossa isä ja poika Mikko ja Jukka Leppilampi esiintyvät yhdessä Marzi Nymanin, Jepa Lambertin ja Sounds of Mercy -kuoron kanssa. Lauantaina on monipuolista ohjelmaa seurakuntakodilla ja Porvoon helluntaiseurakunnan tiloissa. Lauantai-illan konsertissa tuomiokirkossa esiintyy Nina Åström Duo. Sunnuntain messussa tuomiokirkossa saarnaa Helsingin piispa Teemu Laajasalo.

Nuorten ohjelmassa lauantaina Linnankosken lukiolla on pajoja ja M18-tanssiryhmä. Jatkot nuorisotila Alustassa seurakuntakodilla.

Porvoon suomalainen seurakunta tukee kahta Sansan kohdetta: Mediatyötä Indonesiassa ja lähetystyöntekijä Erja Tillgrenin työtä. Sansa on tehnyt kristillistä radiotyötä Indonesiassa vuodesta 1995. Tällä hetkellä tuetaan erityisesti indonesian- ja jaavankielisiä Toivoa naisille -ohjelmia, jotka antavat kristillisen opetuksen lisäksi perustietoa naisen arkeen liittyvistä asioista.

Erja Tillgren toimii MediaWorks -järjestön mediatyön kouluttajana ja kehittäjänä Wienissä. Mediastrategin työssään hän auttaa kristillisen mediatyön sisällön, välineiden ja kohdeyleisön tuntemisen kysymyksissä.

Porvoosta lähtöisin oleva Erja Tillgren on koulutukseltaan lastentarhanopettaja ja kasvatustieteen maisteri. Erja esiintyy Medialähetyspäivillä lauantaina kahdessa tilaisuudessa. Voit tulla tutustumaan häneen jo aiemmin lähetyksen iltateelle torstaina 22.9. klo 18 seurakuntakodin Pikkusaliin.

Tutustu medialähetyspäivien ohjelmaan: Medialähetyspäivien 2022 ohjelma

Liput perjantai-illan konserttiin Taidetehtaalla hintaan 29,50 €, lippuja myy lippu.fi.

2022-09-14 17:50:00.0