Porvoon seurakuntien laskutusosoite

Tältä sivulta löydät tiedot jos haluat lähettää laskun Porvoon seurakuntayhtymälle, Porvoon suomalaiselle seurakunnalle tai Borgå svenska domkyrkoförsamlingille. Huomioittehan, että laskutusosoitteeseen tulee lähettää vain laskuja ja sitä ei voi käyttää tavarantoimitukseen tai mainosten lähettämiseen tms.

Laskusta tulee aina käydä ilmi tilaaja tai muu merkki joka kertoo kenelle lasku ohjataan.

Käytä mieluiten verkkolaskua

Toivomme että käytätte verkkolaskutusta. Verkkolaskuosoitteemme on: 003702034466. Operaattorimme on Telia Finland Oyj.

OVT-tunnus: 003702034466
Verkkolaskuoperaattori: CGI
Välittäjätunnus: 003703575029.

Lasku sähköpostilla

Sähköpostitse toimitettavat laskut lähetetään aina osoitteeseen: kkr.pl5018@xbs-salo.com. Hyväksytty liitteiden tiedostomuoto on pdf. PDF – tiedoston nimi saa sisältää vain seuraavia merkkejä: [A-Z], [a-z], [0-9], [.], [ _ ].

Lasku postitse

Jos haluat lähettää lasku paperilla postitse osoitteemme on:

Kirkon Palvelukeskus/ Porvoon seurakuntayhtymä
003702034466
PL 5018
02066 DOCUSCAN

Lisätietoa laskutuksesta

Mikäli teillä on kysyttävää Porvoon seurakuntayhtymän laskutuksesta, voitte olla meihin yhteydessä puhelimitse 019-66111.
Mikäli haluatte lisätietoja verkkolaskujen lähetyksestä Porvoon seurakuntayhtymälle, olkaa yhteydessä sähköpostitse: ostoreskontra.kipa@evl.fi.

Laskutusosoite tulostettavassa PDF-muodossa on täällä.Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Kiitos yhteistyöstä!