Tilojen varaaminen

Porvoon seurakuntayhtymällä ja sen seurakunnilla on Porvoon tuomiokirkon ja Pikkukirkon lisäksi käytössään seurakuntatyön tukena kappeleita, seurakuntakeskuksia, kaksi kurssikeskusta sekä nuoriso- ja kerhotiloja eri puolilla kaupunkia.

Seurakuntakotien tiloja voi vuokrata esimerkiksi kaste- ja muistotilaisuuksiin sekä hääjuhliin. Seurakuntakodeissa on myös kokouksiin ja erilaisiin tapahtumiin sopivia vuokratiloja.

Vihkivaraukset:

Oman seurakunnan jäsenet voivat varata vihkimisaikoja kaksi vuotta etukäteen.

Ulkopaikkakuntalaiset voivat varata touko-, kesä-, heinä- ja elokuun vihkitoimitusaikoja vasta saman vuoden tammikuun 15. päivästä alkaen, muita aikoja  voi varata vuotta aikaisemmin.

Maksua ei peritä jos jompikumpi vihittävistä on Porvoon ev.lut. seurakunnan jäsen.  Muilta ev.lut. seurakunnan jäseniltä perittävä korvaus kirkon käytöstä vihkitilaisuuteen on 360€.

Muut toimitusvaraukset

Kirkkoherranvirastosta voi varata ajan kasteelle, avioliiton siunaamiselle, hautaan siunaamiselle, yksityiselle ripille ja ehtoolliselle sairaan luona.
Myös kodinsiunaamisaika sekä rukoushetki elämän eri tilanteissa sovitaan päivystävän papin kanssa, puh. (019) 6611 212.

Muut tilavaraukset

Kirkkoherranvirastosta ja konserttivaraukset kanttorilta.