Hyvän Illat -paneelikeskustelu, Elämä Ilmastonmuutoksen Aikana

ti 9.4. klo 18.00 – ti 9.4. klo 19.00

Porvoon tuomiokirkko

Tervetuloa Hyvän illat -keskuteluiltaan Porvoon Tuomiokirkkoon 9.4.2024 klo 18!  Hyvän Illat -tapahtuma pureutuu asiantuntevien kutsuvieraiden johdolla ajankohtaisiin teemoihin ja aikamme haastaviin kysymyksiin. Hyvän Illat kutsuu meidät ja keskustelijat pohtimaan aikamme haasteita vilpittömästi ja rennosti. Miten löytäisimme yhdessä teitä eteenpäin?

Tervetuloa Hyvän illat - paneelikeskusteluiltaa Porvoon Tuomiokirkkoon 9.4.2024 klo 18!

Tässä Hyvän Illassa pureudutaan ilmastonmuutoksen ja ekologisen kriisin haasteisiin vaikutuksiin. Miten ilmastonmuutos vaikuttaa elämäämme ja hyvinvointiimme? Kuinka rakentaa mielekästä näkymää tulevasta ilmastonmuutoksen keskellä? Miten lähestyä toivon ja vastuun kysymyksiä sen keskellä? Pysähdymme näiden kysymysten äärelle panelistien, dosentti Panu Pihkalan, Linnankosken lukiolaisten ja Linnajoen koululaisten , johdolla!

• Aikuisille Aikuisille
  • Nuorille Nuorille