Elvis Is Back

ke 15.5. klo 19.00 – ke 15.5. klo 21.15
Elvis Is Back Ke 15.5.24 Porvoon tuomiokirkko

Porvoon tuomiokirkko

Konsertissa kuullaan 60-luvun herkkää Elvistä viisiäänisesti pianon ja kitaroiden säestyksellä. Elviksenä laulava pastori Seppo Juntunen on kotonaan Elviksen hengellisen musiikin maailmassa yhdessä musiikin ammattilaisten kanssa. Konsertin jälkeen Seppo Juntunen rukoilee ihmisten puolesta.

Elvis ei unohdu, vaikka hänen kuolemastaan on kulunut jo yli 40 vuotta. Hän on yksi kaikkien aikojen tunnetuimmista henkilöistä ja luultavasti musiikkibisneksen merkittävin brändi. Rockin kuninkaana tunnetun Elviksen musiikilliset juuret ovat gospelissa, joka oli aina hänen lempimusiikkiaan. Kaikki Grammy-palkintonsa Elvis sai hengellisestä musiikistaan.  Ensimmäisen Grammynsa Elvis sai gospel-levystään How Great Thou Art, joka myi kultaa. Ennen kuolemaansa Elvis olisi halunnut toteuttaa gospel-kiertueen.

Konsertin muusikoina ovat Seppo Juntusen lisäksi Johannes Österlund, Taru Hallama, Joska Josafat, Juha Kuivanen ja Kim Ekblom.

Illan konsertin jälkeen voit pyytää rukousta puolestasi. Pastori Seppo Juntunen on rukoillut ihmisten, erityisesti sairaiden puolesta, vuodesta 1984. Hänen kiertäessään Suomea ovat ihmiset tulleet kosketetuiksi niin Elviksen musiikin kuin rukouksen kautta. Kaksikielisen tilaisuuden järjestävät yhdessä Porvoon suomalainen seurakunta ja Borgå svenska domkyrkoförsamling.

• Aikuisille Aikuisille
  • Jumalanpalvelukset ja uskonelämä Jumalanpalvelukset ja uskonelämä
  • Musiikki Musiikki

Borgå svenska domkyrkoförsamling, Porvoon suomalainen seurakunta