Rauhankahvila - Peace Café

to 21.9. klo 18.00 – to 21.9. klo 20.00
Kuvassa kyyhkynen ja tekstit Rauhankahvila Peace Cafe Fredscafé

Juhlasali – Porvoon seurakuntakoti

Rauhankahvila on kohtaamispaikka eri maista ja kulttuureista tuleville. Tarjolla on hyvää seuraa, syötävää ja kohtaamisia rennossa ja kansainvälisessä ilmapiirissä. Ruoka ja juoma ei maksa mitään, sen tarjoavat tilaisuuden järjestäjät Porvoon suomalainen seurakunta ja Borgå svenska domkyrkoförsamling. Kahvilan kieliä ovat mm. suomi, ruotsi, englanti, ukraina ja arabia. Syksyn 2023 Rauhankahvilat ovat torstaina 21.9. ja 2.11 klo 18-20 sekä lauantaina 16.12. klo 16.00-18.00.

Peace Café is a meeting point for people and families from different countries and cultures. There's good company, food and international atmosphere in the café. Food and drink are for free. The event is organised by the Finnish and Swedish speaking Lutheran Parishes in Porvoo.

• Aikuisille Aikuisille
  • Lapsille ja lapsiperheille Lapsille ja lapsiperheille
  • Nuorille Nuorille

Linkki avautuu uudessa välilehdessä