Alfa-kurssi

ti 28.3. klo 18.00 – ti 28.3. klo 20.30

Gammelbackan seurakuntakeskus

Etsitkö paikkaa, jossa voisi pohtia porukalla elämän ja uskon kysymyksiä?

Miksi ja miten rukoilen? Miten on mahdollista uskoa? Miksi ja miten lukisin Raamattua? Esimerkiksi näitä kysymyksiä pohdiskelemme yhdessä tämän kevään Alfa-kurssilla.

Kurssin runko rakentuu kristinuskon peruskysymysten äärelle. Kokoontumiskerroilla kuullaan eri alustajien pitämä puheenvuoro, jonka pohjalta keskustellaan ryhmänvetäjien johdolla pienryhmissä. Kaikki kysymykset ja mielipiteet ovat sallittuja! Ketään ei pakoteta mihinkään – halutessasi voit ihan vain kuunnellakin.

Kokoonnumme Gammelbackan seurakuntakeskuksella tiistaisin klo 18–20.30. Ohjelmassa yhteinen ateria, alustus päivän aiheesta sekä keskustelua ryhmässä. Kurssi alkaa 28.2. ja kokoontuu joka tiistai 2.5. asti. Kurssiin kuuluu myös yksi lauantaikokoontuminen 15.4. Kurssille ovat tervetulleita kaikki kristinuskosta kiinnostuneet taustasta tai vakaumuksesta riippumatta!

Ilmoittaudu mukaan 19.2. mennessä pastori Katja Niemiselle katja.nieminen@evl.fi, puh. 040 187 7020.

• Jumalanpalvelukset ja uskonelämä Jumalanpalvelukset ja uskonelämä
  • Nuorille Nuorille