Valonmessu

su 5.3. klo 17.00 – su 5.3. klo 18.15

Pikkukirkko

Valonmessu on seurakunnan vapaaehtoisten toimittama rento messu. Mukana soitinyhtye, rukousta, monen ikäisiä ihmisiä. Pyhis lapsille. Teejatkot kaikille. Valonmessut kevätkaudella 2023 Pikkukirkossa sunnuntaina 29.1., 5.3., 2.4. ja 7.5. klo 17.

Olet tervetullut toteuttamaan Valonmessuja lahjojesi mukaan, tule juttelemaan messun toteuttajille.

Valonmessuyhteisöllä on paljon muutakin toimintaa, mm. Valonrukousillat keskiviikkoisin klo 18, arkiretriitti, miestenryhmä Kajo. Valonmessun vastuunkantajat kokoontuvat säännöllisesti kuukausikokoukseen, jossa suunnitellaan ja kehitetään Valonmessuyhteisön elämää ja toimintaa.

Tutustu Valonmessun facebook-ryhmään tästä linkistä: Valonmessu Porvoon suomalainen seurakunta

• Jumalanpalvelukset ja uskonelämä Jumalanpalvelukset ja uskonelämä

Linkki avautuu uudessa välilehdessä