Medialähetyspäivät Porvoossa 23.-25.9.2022

pe 23.9. klo 8.50 – su 25.9. klo 11.00
Medialähetyspäivien tunnuskuva: Taivaan vallat Porvoossa 23.-25.9.2022. Tervetuloa!

Porvoon seurakuntakoti, Porvoon tuomiokirkko

Taidetehdas, Läntinen Aleksanterinkatu 1. Porvoon helluntaiseurakunta, Adlercreutzinkatu 31. Linnankosken lukio, Piispankatu 24 A.

Medialähetyspäivät on Medialähetys Sanansaattajien valtakunnallinen tapahtuma, joka järjestetään tänä vuonna yhdessä Porvoon suomalaisen seurakunnan kanssa. Ohjelmassa mm. konsertti, paneelikeskustelu, puheenvuoroja, kanavia, rukoustilaisuus ja piispan messu. Nuorille omaa ohjelmaa.

Osa tapahtumista striimataan (sansa.fi/tapahtumalive) ja radioidaan Radio Deissä.

Poimintoja viikonlopun ohjelmasta (koko ohjelma löytyy tästä linkistä: Medialähetyspäivien 2022 ohjelma):

Perjantai 23.9.

klo 9.00-15.45 Taivaan vallat ja sovinto − Missiologinen symposiumi, seurakuntakodin juhlasali, Lundinkatu 5. Mukana mm. piispat Bo-Göran Åstrand ja Teemu Laajasalo. Ilmoittaudu symposiumiin 11.9. mennessä: Ilmoittautuminen symposiumiin tästä.

klo 18.00 Konsertti: Voi taivaan vallat, Taidetehdas, Läntinen Aleksanterinkatu 1. Mukana Mikko Leppilampi, Jukka Leppilampi, Marzi Nyman, Jepa Lambert, Sounds of Mercy, Pekka Laukkarinen ja Pontus Salmi. Lippuja voi ostaa täältä: lippu.fi.

Lauantai 24.9.

klo 9.30-17.30 paljon kiinnostavia tilaisuuksia, juhlia ja kanavia. Tilaisuuksien pääpaikka on Porvoon helluntaiseurakunta, Adlercreutzinkatu 31. Joitakin tilaisuuksia on myös seurakuntakodilla, Lundinkatu 5.

klo 19.00 Taivaan vallat  – pyynnön päässä, Porvoon tuomiokirkko, Kirkkotori 1. Nina Åström Duo, George Makeen, Sri Tyrkkö ja Timo Reuhkala, juontaja Pekka Laukkarinen.

klo 14.00-17.00 nuorille omaa ohjelmaa, Linnankosken lukio, Piispankatu 24 A. Mukana mm. George Makeen, Kati Lücke, Taina Virolainen, Timo Reuhkala ja nuorten kansainvälinen M18 tanssi- ja draamaryhmä. Jatkot Alustassa, Porvoon seurakuntakoti, Lundinkatu 5.

Sunnuntai 25.9.

10.00 Messu, Porvoon tuomiokirkko, Kirkkotori 1. Piispa Teemu Laajasalo, Pontus Salmi, Arto Antturi, Porvoon suomalaisen seurakunnan musiikkityö, radiointi Yle Radio 1.

• Jumalanpalvelukset ja uskonelämä Jumalanpalvelukset ja uskonelämä
  • Lähetys- ja avustustyö Lähetys- ja avustustyö
  • Nuorille Nuorille

Porvoon suomalainen seurakunta

Medialähetys Sanansaattajat. Helsingin hiippakunta.

kappalainen
Porvoon suomalainen seurakunta