Pieni Bach-ilta -konsertti

Porvoon tuomiokirkko

Koronan takia joulukuulta siirtynyt Pieni Bach-ilta -konsertti. Bachin ja Sibeliuksen musiikkia sellolla ja uruilla Tommi Wesslund, sello, Minna Wesslund, urut ja piano

Esiintymässä ovat Sibelius-Akatemiassa musiikin maisteritutkintoaan viimeistelevä porvoolaistaustainen sellisti Tommi Wesslund ja äitinsä kanttori, musiikin maisteri Minna Wesslund.

Ohjelmistossa on Bachin soolosellosarja no. 2 d-molli, Vivaldin konsertosta G-duuri ensimmäinen osa, jonka Bach on sovittanut uruille sekä harvemmin kuultua Sibeliusta ”Kaksi kappaletta sellolle ja orkesterille”. Konsertissa orkesterin korvaa flyygeli.

Konsertin kesto on 40 min., sinne on vapaa pääsy ja ohjelmia (5 €) myydään Yhteisvastuukeräyksen hyväksi.

Tommi Wesslund, sello
Minna Wesslund, urut ja piano