Kansanlaulukirkko, ekumeeninen lähetyspyhä Porvoon tuomiokirkossa

Porvoon tuomiokirkko

Ekumeenista lähetyspyhää vietämme Kansanlaulukirkkona Porvoon tuomiokirkossa

Pyhän aihe: Rakkauden kaksoiskäsky

Messun toimittajat: Nimikkolähettimme (SLS) Olli Pitkänen saarnaa, Maiju Halmela, Merja Falck, Soitinyhtye Castellum (Pasi Eerikäinen, viulu/Minna Wesslund, haitari ja laulu/Merja Halmetoja-Sivonen, rytmisoittimet ja laulu/Kaisa Sidoroff, rytmisoittimet ja laulu/Jarkko Yli-Annala, harmoni ja laulu/Timo Wesslund, kontrabasso)

Laulut Kansanlaulukirkko-vihkosesta.  Tämä messu myös striimataan. Linkki striimaukseen: https://youtu.be/GoN6fQ6-lF8Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Noudatamme tilaisuuksissamme turvavälejä ja hygieniaohjeita.

Kirkkokissan pyhis Pikkukirkossa kaikenikäisille lapsille ja alle 3-vuotiaille yhdessä oman aikuisen kanssa.
Pyhäkoulunohjaaja Ulla Järvelä kutsuu osallistujat pyhikseen Pikkukirkkoon. Lapset palaavat takaisin vanhempiensa luokse ennen messu loppua.  Käynti kellotapulin puoleisesta sivuovesta. Pyhiksen kesto n. 25 min.

Messun jälkeen kirkkokahvit ruotsalaisella seurakuntakodilla, Runeberginkatu 24. Mukana kahveilla nimikkolähetti Olli Pitkänen, joka kahvien jälkeen kertoo työstäänThaimaassa.

• Jumalanpalvelukset ja uskonelämä Jumalanpalvelukset ja uskonelämä