Sanajumalanpalvelus Porvoon Tuomiokirkossa

Porvoon tuomiokirkko

Seurakunnan jumalanpalvelus Tuomiokirkossa sunnuntaisin ja pyhäpäivinä kello 10. Välitetään striimattuna.

Pyhän aihe: Hyvä paimen

Jumalanpalveluksen toimittavat: Iiro Salminen saarnaa, Juhana Sihvo, Marja-Leena Dammert, Merja Halmetoja, Kaisa Sidoroff

Linkki lähetykseen: 2. sunnuntai pääsiäisestä 26.4. klo 10

Virret: 375, synnintunnustus 708, 135, 177, 378:1,2,6 ja 942.

Kolehdin sijaan lahjoituksen voi antaa Suomen Pipliaseuran "Lukutaitoa naisille Afrikassa" -ohjelmaan  osoitteessa  https://www.piplia.fi/lahjoita/

Lukemaan ja kirjoittamaan oppiminen mullistaa ihmisen elämän: se avaa uusia mahdollisuuksia ikään, sukupuoleen ja rotuun katsomatta. Vielä nykyäänkin raamatunkäännöstyön yksi konkreettinen seuraus on, että vähemmistökansa saa kirjakielen, omakielistä kirjallisuutta ja oppii lukemaan. Tue lukutaitotyötä – annat ihmiselle ja kansalle tulevaisuuden!

• Jumalanpalvelukset ja uskonelämä Jumalanpalvelukset ja uskonelämä

Porvoon suomalainen seurakunta