Sanajumalanpalvelus striimattuna

Porvoon tuomiokirkko

Seurakunnan jumalanpalvelus sunnuntaisin klo 10, välitetään seurakuntalaisille internetin välityksellä. Seurakuntalaisten osallistuminen jumalanpalvelukseen kirkossa keskeytetty koronaviruksen aiheuttaman poikkeustilanteen vuoksi

Pyhän aihe: Herran palvelijatar
Marian ilmestyspäivä

Messun toimittajat:  Pontus Salmi, Janne Kuusitunturi, Mio Korhonen, Minna Wesslund

Virret:
synnintunnustus 704
50: 1-3, 6

Jumalanpalvelus katsottavissa tästä linkistä

KERÄYSVETOOMUS:
Poikkeusolojen vuoksi tänään ei kerätä kolehtia. Sen sijaan voit osallistua rahankeräykseen, jonka tuotto menee samaan kohteeseen kuin virallinen kolehti olisi mennyt: kirkon rakentamiseen Fatickissa ja syrjäytymisvaarassa olevien ihmisryhmien voimaannuttamiseen Senegalissa Herättäjä-Yhdistyksen kautta.

Voit osallistua rahankeräykseen haluamallasi tavalla Herättäjä-Yhdistyksen verkkosivuilla www.h-y.fiLinkki avautuu uudessa välilehdessä olevien ohjeiden mukaan tai soittamalla kolehtipuhelimeen numeroon 0600 11100. Puhelun hinta on 10,10 € + paikallisverkkomaksu, ja se laskutetaan seuraavan puhelinlaskusi yhteydessä.

Rahankeräyksen järjestää Herättäjä-Yhdistys ry. Rahankeräyslupa: RA/2018/1100, Keräysaika: 1.1.2019–31.12.2023

Jumala siunatkoon lahjasi!

Kirkkokahveja ei toistaiseksi järjestetä.

• Jumalanpalvelukset ja uskonelämä Jumalanpalvelukset ja uskonelämä

Porvoon suomalainen seurakunta