Tyttö ja taapero kirkossa.

Pyhäkoulu

Pyhäkoulu on lasten oma jumalanpalvelus, pieni kirkkohetki. Se tarjoaa 3-12 -vuotiaalle lapselle mahdollisuuden hiljentyä yhdessä toisten lasten ja pyhäkoulunopettajan kanssa. Alle 3-vuotiaat ovat myös tervetulleita pyhäkouluun yhdessä aikuisen kanssa.

Hiljentyminen ei ole pyhäkoulussa vain hiljaa olemista ja kuuntelua, vaan yhteistä ihmettelyä, rukousta, laulamista ja Raamatun kertomuksiin tutustumista monin eri tavoin. Pyhäkoulut ovat ilmaisia eikä niihin tarvitse ilmoittautua ennakkoon.

Valonsäteet- kirkkokerho

Syksyn viimeinen kirkkokerho oli 19.11.23. Kevään kerhot ilmoitetaan myöhemmin.

Kirkkokerhossa tutustutaan Raamatun kertomuksiin, lauletaan, rukoillaan ja leikitään, toisinaan myös askarrellaan.
Kirkkokerhon ohjaaja kutsuu kaikenikäisiä lapsia kirkkokerhoon, alle 3-vuotiaat voivat tulla yhdessä oman aikuisen kanssa.

Kirjepyhäkoulu

Kirjepyhäkoulu on suunnattu porvoolaisille 4-10 -vuotiaille lapsille, mutta yhdessä vanhempien kanssa pienemmätkin voivat olla jäseninä.

Lähetämme seurakunnasta kirjepaketin lapsen nimellä 7 kertaa vuodessa. Kirjepaketissa on mm. raamatunkertomus, värityskuva, tarra ja pikku tehtäviä.

4-10 -vuotiaat kirjepyhäkoululaiset saavat myös Lastenmaa-lehden kirjeen mukana , www.lastenmaa.comLinkki avautuu uudessa välilehdessä

Kirjepyhäkoulun jäsenellä tulee olla vanhempien lupa jäsenyyteen. Kirjepyhäkoulu on maksuton.

Tilaa kirjepyhäkoulu tästä. Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Voit halutessasi jättää ilmoittautumistiedot tai muut kirjepyhäkoulua koskevat muutokset

(esim. osoitteen muutos / kirjeen vastaanottamisen lopettaminen)

osoitteeseen sanna.holmsten@evl.fi

Ilmoittautuessa muistathan kertoa:
- ilmoittajan etu- ja sukunimi sekä sähköpostiosoite tai puh.numero
- lapsen etu- ja sukunimi, syntymäaika ja osoite, johon Kirjepyhis-posti lähetetään.

varhaiskasvatuksen ohjaaja
Porvoon suomalainen seurakunta