Lounasannos ja kynttilä, tunnelma.

Kohtaamispaikat

Kohtaamispaikoissa voit arjen keskellä piipahtaa tapaamaan uusia ja vanhoja ystäviä kahvikupin ja muun syötävän ääressä. Alempana on listattu myös diakonian työalaan kuuluvia kohtaamispaikkoja.

Lounaat ja hartaushetket

• maanantaisin klo 11-12.30 Gammelbackan seurakuntakeskuksessa, Viertotie 1
  • keskiviikkoisin klo klo 11.30-13 Seurakuntakodilla, Lundinkatu 5

Lounas 7,50 €, työttömät 3€, lapset 2,50 €.

Lounaslistat löydät täältä.

Puuroporinat

Puuroporinat kokoavat yhteen eri-ikäisiä alueen asukkaita. Porvoon evankelis-luterilaiset seurakunnat pyörittävät niitä yhteistyössä Porvoon kaupungin, Yhdistyskeskuksen ja Porvoon seudun työnhakijat ry:n kanssa

Kokoontumiset:

torstaisin klo 12 Gammelbackan Hyvinvointikeskuksessa.

torstaisin klo 11 Kevätkummun Kortteli-ässä

Kevätkummun kortteliässä

Porvoon yhdistyskeskuksen vertaistukikahvila. Avoinna arkisin 10-15. Osoite Sammontie 1.

Diakonian ryhmiä

Kevarin Helmi

Avoin aikuistyön ja diakonian ryhmä, joka kokoontuu maanantaisin klo 13 Kevätkummun seurakuntakeskuksessa, Sammontie 1.
(Huom. ryhmä kokoontuu viikottain, mutta ei kuukauden ensimmäisenä maanantaina.)

Omaishoitajien vertaistukiryhmä

Hoidatko läheistäsi? Tule keskustelemaan muiden samassa elämäntilanteessa olevien kanssa ja saamaan tukea. Gammelbackan seurakuntakeskuksessa, Viertotie 1, joka kuukauden viimeisenä maanantaina klo 15-16.30. Kevään päivämäärät: 29.1,26.2, 25.3 ja 29.4, toukokuun kahvit sovitaan erikseen.

Lisätiedot:
Merja Falck, diakoni p.040 5875596

Vanhamoision ja Tuorilan diakoniapiiri

Aikuisten avoin diakoniapiiri, joka kokoontuu seurakuntalaisten kodeissa.